divendres, 7 d’octubre del 2011

FIV POSPOSADA??

Avui he anat a la visita de control amb el ginecòleg. Dissabte passat em va venir la regla i ara seria qüestió de ja començar amb el menopur i el gonal, ara bé... resulta que l'ovari dret està perfecte però que a l'esquerre encara hi ha un folicle. Si comencéssim l'estimulació ovàrica ara, el folicle existent creixeria súper ràpid i no deixaria que se'n formessin d'altres... total que s'hauria d'anul·lar la FIV. El ginecòleg m'ha dit que segurament és degut a la medicació (synarel), que és normal i que ens esperem una setmana i si quest folicle s'ha reabsorvit començaríem amb l'estimulació. Si encara hi és... haurem d'esperar un altre cicle...   Vaja... i quan diu un altre cicle deu voler dir dos perquè hauré d'esperar-me un mes a què em vingui la regla, després control i després, al cap de dues setmanes començar amb el synarel i les pastilles un altre cop, esperar la regla i després sí, començar amb l'estimulació ovàrica. Total, que ens plantarem a Nadal!!!! No hi ha mal que per bé no vingui... si més no... estaré més tranquil·la, de vacances nadalenques i sense haver de donar explicacions a la feina... Això si tot va bé... perquè només faltaria que em tornés a passar el mateix aquesta vegada i per culpa d'un folicle ho haguéssim d'aturar tot...

I vosaltres què tal? com va la vostra aventureta personal per tenir fills? vinga, poseu algun comentari i compartim les penes, ok?

Petonets a tots i a totes!!!!

2 comentaris:

  1. Hola!

    He arribat al teu bloc buscant informació sobre medicaments... Jo estic també pendent de fer una FIV, en els propers mesos... i m'he sentit molt identificada en moltes de les coses que expliques. M'he llegit totes les entrades d'una tirada! :-) Sisplau no deixis d'escriure, em subscric al bloc!
    Espero que aquest folicle marxi ben ràpid i puguis començar per fi!!!

    Elisabet

    ResponElimina
  2. Elisabet,

    no saps que contenta que em fa llegir el teu missatge!!! ets la primera que en deixa un i ja em pensava que ningú se'l llegia el meu pobre bloc!! El bloc em va molt bé per posar en ordre els meus "neguits" i les meves "alegries" jejejeje... a veure si totes dues tenim sort i el 2012 és el nostre any!!! per qualsevol cosa, sóc a l'altra banda de l'ordinador, ok?

    ResponElimina

comparteix tots els teus neguits i alegries amb tots els blocaires...