dimarts, 18 d’octubre del 2011

de punxada a punxada i tiro perquè em toca


Ahir vaig començar amb les punxades. Quina diferència amb el primer dia que vaig intentar administrar-me el Gonal!!! jajajajaja!! una hora intentant-ho i quan el meu home em deia "vinga, que ja et punxo jo" encara era pitjor.... li anava dient "espera, espera, no. noooo!". Al final, em vaig punxar!! i ara com aquell qui inhala synarel!! amb un plis-plas ja tinc la "banderilla" clavada!! jajajaja. Vaig començar amb una dosi de 150!! avui, el mateix; però a partir de demà i demà passat, la rebaixo a 112,5!! El meu gurb particular (el ginecòleg) em va receptar dues capses de Gonal, hauré d'encetar la segona capsa aquesta setmana, ja?? 

Divendres tinc visita amb el sr. Gurb!!! ecografia de rigor i després suposo que empalmarem amb el menopur, si tot va bé, és clar...  De moment, em trobo bé: em noto una mica els ovaris com si la maquinària ja comencés a treballar però, ara com ara, com una rosa!!!!




2 comentaris:

  1. Al final em faràs venir ganes de llegir aquest llibre!! :)
    Jo encara no m'he punxat mai però em fa l'efecte que ha de ser més fàcil fer-s'ho una mateixa, oi? com quan et vols arrencar una tirita, que tu controles el moment i la intensitat de l'estrebada.
    Per cert, jo també he començat un bloc, tenia moltes ganes (i necessitat) de posar per escrit tantes coses...
    Molts ànims i molta força!!

    Elisabet

    ResponElimina
  2. jajajajajajajajaja!! nenaaaa! felicitats pel bloc!!! ahir ja hi vaig entrar però no em deixava escriure-hi res... snif!!! ara me n'hi vaig.

    ResponElimina

comparteix tots els teus neguits i alegries amb tots els blocaires...