dissabte, 22 d’octubre del 2011

a bun in the oven

En anglès hi ha l'eufemisme "having a bun in the oven" (tenir un panet al forn) per referir-se al fet d'estar embarassada. En aquests moment tinc uns quants buns in my oven!!! jajajaja!!! però no pas de manera figurada, si no real. Aquest dissabte després d'una passejada per poblets del sud de França, m'he posat a fer pa. No sé per què me n'han entrat ganes, segurament perquè ja fa més fred, però el cas és que ja el tinc llevat i coent-se... quina oloreta que fa... yam yam!!! candle dinner (per continuar amb el tema anglosaxó) amb pa acabat de fornejar, formatges francesos i un vinet que hem comprat aquesta tarda. I a viure, que la vida són quatre dies!!!

Ahir vaig anar a visitar el sr. Gurb i em va dir que tot marxa bé: tinc 5 òvuls madurant a l'ovari dret, i 6 més a l'esquerre. Em va enviar a fer-me unes analítiques i després em va trucar quan en va saber els resultats. M'ha rebaixat la dosi de gonal (ara només 75), m'ha retirat l'aspirina i he de continuar igual amb el synarel, l'àcid fòlic i l'omega 3. Dilluns, m'he de tornar a fer unes anàlisis i un control i a veure què... diu que entre dimecres i divendres ja em farien la punció!!!!! estic happy!!! happy!!! aquest cop vull ser positiva i pensar que tot anirà bé i si no hi va, doncs ho tornarem a provar, clar que sí!.

He estat llegint per internet consells de dones que han passat per una FIV i aconsellen estar súper tranquil·la i gens estressada. Ho tindré cru perquè sóc força nerviosa (encara que la gent es pensa que són tranquil·la!!!) i últimament vaig molt estressada a la feina i això és una cosa molt difícil de poder controlar. També aconsellen tenir els peus sempre ben calentonets perquè el volum sanguini no se'n vagi a les extremitats i els embrionets quedin "desamparats" i beure molt d'Aquarius!!! he flipat però es veu que les sals minerals són del que es nutreixen els embrions principalment i que, per tant, cal que el nostre cos n'estigui ben ple perquè no passin gana....jejejeje...  Total, que he de tenir una mentalitat súper positiva i mimar-me, perquè si em mino jo, els mimaré a ells.

Bon cap de setmana neguitaires

2 comentaris:

  1. Com deia una amiga francesa: "Gràcies a Déu que existeixen els formatges francesos!!" jejejeje són un recurs fantàstic per apanyar un sopar que et reconciliï amb el món ;) I si hi afegeixes un bon vi, ja ni t'ho explico!! ;)) per cert, aprofita ara que això del vi aviat se t'haurà acabat!!!! :D
    Vagin molt bé els anàlisis d'avui!!!

    Elisabet

    ResponElimina
  2. ai!!! tan de bó Déu, javé, alà, shiva,... o qui sigui t'escolti!!! jejejeje

    ResponElimina

comparteix tots els teus neguits i alegries amb tots els blocaires...