dijous, 27 d’octubre del 2011

sis embrionets


Sis com aquest són els que fa dues nits que dormen al laboratori!!
Dimecres em van fer la punció i la veritat és que va anar molt bé. 6 horetes de dejú i cap a l'hospital. Allà ni te n'enteres perquè tanques els ulls quan et baixen al quiròfan i els tornes a obrir quan ja ets al post-operatori!!! Un total de 2h m'hi vaig estar, entre preoperatori, punció i postoperatori. Abans de realitzar-me la punció va venir el sr. Gurb a veure'm i a informar-me que en 10 minuts ja passaria cap a la sala d'operacions. Ni el coneixia amb aquell gorro verd que em duia!!! vaja! i que jo duia!!! jajaja
Un cop realitzada la intervenció, van demanar al meu home que omplís el mític potet, però no hi va haver maneres... Sort que hi ha la mostra congeladaaaaaa!!!! sempre és un descans!! però ell va demanar si podia anar a casa i allà sí que va poder obtenir la mostra!!! ole, ole!!!
El ginecòleg em va dir que havia anat molt bé, que havien extret 14 folicles i que d'aquests havien pogut recuperar un total de 9 òvuls i que això està molt bé perquè l'objectiu marcat era 8-10!!!
Em va dir que continués amb l'àcid fòlic (un cop al dia), omega 3(cada 12 h), que recuperés l'aspirineta (una al dia) i que comencés amb l'utrogestan (200mg cada 8 hores) i Progynova (cada 12h). L'utrogestan serveix perquè els embrions s'implantin bé, i la progynova també, fa que l'endometri continui igual de gruixut i faci de coixinet pels bessons.


A la feina vaig dir que em trobava malament (no sé si s'ho han acabat d'empassar perquè menteixo fatal...) i que no em veia amb cor d'anar a treballar. Ahir ja hi vaig anar i quan hi era, el sr. Gurb em va trucar per dir-me que de 9, 6 òvuls s'havien fecundat!!! això és fantàstic!!!! jejejejeje!! dissabte a les 9.30h ja he de ser a l'hospital, parlarem amb els biòlegs i valorem quants n'implantem, però m'ha dit que normalment se'n posen dos. Tan de bo tot vagi bé i s'implantin bé!!!

Estic contenta per una banda, però preocupada per l'altra; sempre amb neguits i alegries!!! jejejeje. Físicament tinc la panxa feta un rebombori impressionant: em noto els ovaris, una mica com si m'hagués de venir la regla, i estic súper infladaaa! faig una panxa que sembla que estigui embarassada!! jajajaja!

Bon divendres, i bon inici de cap de setmana, que ja el tenim aquí.

2 comentaris:

  1. Hola! Felicitaciones! Que bien! Ahora paciencia después de la transferencia... Espero que se te vaya la hinchazón! en cuanto a que el catalán es fácil... Hmmm... más fácil que el alemán seguro, pero me pierdo algunas cositas, jeje... Me resulta rara la conjugación de los verbos! El pasado parece futuro... Lo intento igual, en nombre de mi parte catalana, jaja (tengo una pizca de catalana, la abuela de mi mamá). Mucha suerte!! Besos!

    ResponElimina
  2. tu bisabuela era catalana??? que casualidad!!!hoy ha sido la transfer y un fracaso... me han transferido tres de súper baja calidad!! y además con pocas probabilidades de que en un futuro las cosas mejoren... estoy xof pero pero mi marido me ha dicho "igual los embriones son como yo: lentos pero luchadores". Ojalá!!!

    ResponElimina

comparteix tots els teus neguits i alegries amb tots els blocaires...