dijous, 13 d’octubre del 2011

GURB HA TRUCAT

Sempre que espero una trucada del ginecòleg, me'n recordo de "Gurb", l'extratrerrestre al qui perd la pista Eduardo Mendoza.  Era a la feina quan el meu Gurb particular, el metge, m'ha trucat. Les analítiques han sortit molt bé i diu que tirem endavant amb la FIV. Estic contentaaaaaaaaa!!! i tindré els dits ben creuats perquè tot vagi sortint sobre rodes. Començo amb les punxades dilluns i divendres tindré el primer control ecogràfic. Les dosis que m'he d'administrar són les següents:
- dilluns i dimarts 150 de gonal
- dimecres i dijous 112.5 de gonal
Tot acompanyat del còctel de pastilles (una d'àcid fòlic, dues d'omega 3 i una aspirineta) i del synarel que avui me l'està jugant perquè em noto gairebé com si tingués la regla.

Nanit a tots i a totes, que dormiu bé i somieu amb el que més desitgeu.


2 comentaris:

  1. Que bé!!! me n'alegro moltíssim!!
    Jo també tinc moltes ganes de començar perquè em sembla que, quan ja m'estigui punxant, els dies em passaran més ràpids perquè estaré fent "alguna" cosa!
    Nosaltres havíem de començar al novembre però m'han trobat els anticossos de la tiroides molt alterats i he hagut d'anul·lar la visita a la clínica que tenia programada per avui :,(
    Fins la setmana vinent no em van donar hora per l'endocrina.. i ella segur que em receptarà algunes pastilles i em dirà que repeteixi les anal·lítiques al cap d'un mes.

    Tot és esperar... i és tan cansat estar sense fer res!!!

    Elisabet

    ResponElimina
  2. Tens tota la raó del món: quan esperem, sembla que els dies no passin. És com quan estàs esperant per fer-te les anàlisis de la beta després d'una IA: els dies no passen de cap manera!jejejeje! Vosaltres tranquils, segur que les tiroides se't controlen ben aviat i podreu començar amb les punxades. Jo començo dilluns però estic un pèl preocupada perquè continuo tacant. Teòricament són els efectes del synarel però taco igual com els darrers dies de la regla i no m'havia passat mai. Creuarem els dits i tirarem endavant!!!! petonets, guapíssima i molt bon cap de setmana!!!!

    ResponElimina

comparteix tots els teus neguits i alegries amb tots els blocaires...