dilluns, 24 d’octubre del 2011

Trucada del Sr. Gurb

M'acaba de trucar el Sr. Gurb amb els resultats de les analítiques al davant i diu que tot ha millorat moltíssim i que la punció me la faran dimecres!!! Avui m'ha fet una eco i hi ha vist a l'ovari dret: 4 folicles grans, 3 de mitjans i un de petit; i a l'esquerre: uns 4 folicles de mida mitjana-gran i 4 de petits. No ha fet falta que em prengués el Menopur, ni que utilitzés la segona xeringa de Gonal, ni el segon inhalador del Synarel... per què em va receptar tantes coses aquest cop? suposo que en funció de la resposta de cada cos, augmenten o redueixen la dosi.
Avui he de fer una darrera inhalació de synarel i una última punxada de Gonal (75) i a les 4 AM punxar-me l'ovitrelle!!! No me n'aniré a dormir fins que no m'hagi punxat!!! aprofitaré per fer coses que tinc endarrerides. Demà passat he d'ingressar a quiròfan al migdia, havent estat 6h en dejú. Quan tot hagi acabat, pujarem al laboratori i els biòlegs comentaran la jugada i la quantitat i qualitat d'òvuls extrets!!! 

Aquest vespre, he passat pel súper i he comprat Aquarius!!! visca el hipisme, i el fer l'amor i no la guerra (encara que sigui al laboratori).

9 comentaris:

  1. aaahhh quins nervis, però si és demà passat!!!
    has pensat què diràs a la feina? a mi m'angoixa tant això... suposo que agafaré la gripe A o la B :P

    Elisabet

    ResponElimina
  2. jo agafaré la grip!!! jajajajaja!!! a més a la feina hi ha cop passa de costipats o sigui que crec que ja colarà... jejeje... demà passat, 2-3 dies i després la transferència!!!!. Ei, gràcies per ser a l'altra banda i ajudar-me tant

    ResponElimina
  3. :) clar que sí, una bona grip que duri una setmaneta com a mínim (pensa que has de fer net jejejeje).
    A mi també m'ha agradat trobar algú a l'altra banda de la pantalla amb qui compartir aquest camí! :D

    Elisabet

    ResponElimina
  4. Hola hola hola!!!!! gracias por pasar por mi casa!!!...no puedo seguir tu blog, como lo hago???..
    Besotes!!!!
    SOL

    ResponElimina
  5. Bienvenida a mi casita!! estoy contenta que hayas venido a visitarme. El blog está escrito en catalán, pero es parecido al castellano. Ya verás como puedes entenderlo un poquitín, segurísimo. Y si no siempre podemos utilizar los comentarios para intercambiar inquietudes y alegrias (neguits i alegries). Petonets (Besitos)

    ResponElimina
  6. Hola!! Acá estoy. Me va a llevar más tiempo del que creía leer todo el blog, jaja. Cuesta pero se lee, una mezcla de francés y castellano... A ejercitar la cabeza! Me encantan los idiomas, así que haré el esfuerzo. Por lo menos arranco por acá. Necesitaste poca medicación para la punción! Eso es buen síntoma! Yo usaba un montón! Te hicieron comprar como para mi caso, jejeje. Bueno, aprovechá la trasnochada y después descansá, Mente positiva y mucha suerte!!

    ResponElimina
  7. Eiii!! com va anar???
    una abraçada virtual!!

    Elisabet

    ResponElimina
  8. Elisabet, va anar molt bé (diria). Em van treure 14 folícles i d'aquests en van treure 9 óvuls. El problema va ser el meu home que li va costar la tira i mitja poder omplir el potet!!! jajajaja! suposo que a hores d'ara ja han fet les presentacions oficials i si s'agraden formaran embrionets!! jejeje! aquesta tarda m'ha de trucar el sr. gurb i diu que segurament la implantació serà dissabteeeeeee!!! ahhhh!!! i tu com estàs? ja veuràs com ho aconseguim les dues!!! petonets

    ResponElimina
  9. Pachu!!! que ilusión tenerte por aquí!!! de verdad que nos das un buen rollo impresionante porque tú eres una luchadora, que no tiró la toalla y lo consiguió!!! el catalán es fácil, verdad? petonets (besitos)

    ResponElimina

comparteix tots els teus neguits i alegries amb tots els blocaires...