dijous, 13 d’octubre del 2011

ESPERANT UNA TRUCADA...

Avui he anat al ginecòleg però amb un ai al cor inmens ja que aquest matí, en anar al lavabo, he tacat. Tenia dolors als ovaris i fins i tot m'he posat una compresa perquè realment semblava com si m'hagués vingut la regla. L'última regla va ser l'1 d'octubre, no fa ni quinze dies!!. Li he explicat al ginecòleg i m'ha dit que és perfectament normal, que són els efectes del synarel. M'ha fet una ecografia i encara tinc el folícle, sembla que no vol marxar!! hehehehehe! el que passa és que s'ha reduït molt quant a tamany i segurament acabarà fonent-se. Hem quedat que jo em faria unes analítiques per veure si realment és així i que després em trucaria per dir-me si tirem endavant o si posposem la FIV.

Les anàlisis de sang per mirar l'estradiol ja me les he fet. Ara només queda esperar. Suposo que em trucarà cap al tard o bé demà al matí... M'ha explicat com m'he d'administrar el Menopur (que telaaaa!!! amb lo fàcil que és el gonal!!) i m'ha donat les xeringues per punxar-me (aiii!!!).

I aquí em teniu... esperant... sigui el que sigui, serà el millor. Fa uns dies que estic força carregada d'energia positiva. Encara fa bon temps, però jo ja ensumo la tardor i a mi m'encantaaaaa. M'omple d'energia i de ganes de fer coses i ara com ara estic feliç perquè demà ja tornem a tenir el cap de setmana picant a la porta de casa!!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

comparteix tots els teus neguits i alegries amb tots els blocaires...