dissabte, 31 de març del 2012

24 setmanes

Quin mal d'esquenaaaaaaaaaaaaaa!! quin mal a la pell de la panxaaaaaaaaaaaaa!!! ahir, havent sopat, va ser brutal, només sentia dolor. Dolor a les lumbars i notava tota la pell de la part superior de la panxona que em tibava. donava la impressió que s'anés a esparrecar.
Cada dia em poso crema a la panxa i els pits per prevenir o intentar prevenir les estries, però ahir va ser horrorós, quin mal. He notat que quan estic asseguda, he d'anar canviant de postura perquè si no la panxa em tiba. Després de menjar o mentres estic menjant (dinar o sopar) noto que cada cop la panxa em va tibant més i més i acabo l'àpat amb molèsties, que ja van passant.


Ahir, per altra banda, estava asseguda i vaig començar a notar que el cigronet (o cigronàs) s'anava movent,. vaig mirar i de tant en tant es veia com un bonyet petit que sobresortia en algun punt de la meva panxona (o panxassa, jajajaja). És una sensació preciosa sentir el teu nen movent-se: primer perquè saps que està bé i després perquè són uns moments de comunicació entre els dos. He notat que si per exemple acaricio la panxa i parlo o canto, ell sembla que respongui i això m'encanta.

He llegit que a partir de la setmana 24 és millor no posar-se de panxa enlaire (d'esquenes) i voldria saber si algún de vosaltres sap si és veritat. Per mi és l'única postura en la que estic bé del tot, ja la intento evitar perquè he llegit que l'úter pot comprimir la vena cava i fer que arribi poca sang a les extremitats. Ara bé, estar estirada el llit de costat és pesat, no em relaxa i fa que vaig girant d'una banda a l'altra pràcticament tota la nit., De tant en tat, em poso estirada d'esquenes, que és l'única manera on em trobo bé, relaxada i em les cametes descansant.... però si s'ha d'evitar aquesta postura, jo l'evito!!! jajajaja

Ahir també vaig tenir una experiència molt maca!! per primera vegada, algú es va aixecar de l'autobus i em va cedir el seu lloc. Al principi em vaig quedar amb cara d'interrogant perquè era una persona més gran que jo i no acabava d'entendre perquè em cedia el lloc. Després vaig pensar: "estàs embarasssadaaaaaaaaaaa" i li vaig agrair i m'hi vaig seure. Tot seguit vaig pensar, nena!!! realment se't nota ja que estàs embarassadíssimaaaaa!! i em va encantar que encara quedi gent que facin aquest gest tan maco.

Bona setmana santa a tots!!!!

2 comentaris:

  1. A mi em va molt bé dormir de costat amb un coixí entre les cames!

    ResponElimina
  2. Aquesta nit ho intentaré... a veure si faig una clapada de les mítiques!! jejeje. Gràcies

    ResponElimina

comparteix tots els teus neguits i alegries amb tots els blocaires...