divendres, 2 de març del 2012

20 SETMANES

L'equador ha arribat!!!! comença el compte enrere!!!
Ja estic de 20 setmanes i ens en queden només 20 més i tindrem el nostre petit o petita amb nosaltres. La panxona cada cop és més grossa i cada cop noto més la criatura. Encara dóna copets de manera molt subtil i tímida però, a vegades, fa algun copet més fort que els altres i em fa saltar!! jajajaja

I aquí us deixo, amb una imatge del globus terraqui perquè estem contents d'estar a la meitat del camí!!

Bon cap de setmana, neguitaires!

4 comentaris:

  1. Que bien!! eso suena a cuenta atrás!!! Me alegro un montón de que todo vaya bien!!

    ResponElimina
  2. Gracias, guapa! de momento todo va bien y me siento genial. besitos

    ResponElimina
  3. Hola guapa encara no saps lo que portes? Jo ja ho se. Porto dos nens. La setmana q ve en fan la anmio.
    Estic fatal amb gasos molt dolorosos. No vaig pas al lavabo..
    Petons

    ResponElimina
  4. Hola guapaaaaa!! jo ho sabré aquesta setmana... jejejeje. Pobrissona, cuida't. Jo també tinc problemes de restrenyiment... però, de moment, sense dolor... però de gasos moltíssims!! jejejeje.
    Petoneeeets

    ResponElimina

comparteix tots els teus neguits i alegries amb tots els blocaires...