diumenge, 25 de març del 2012

23 setmanes

El nostre vailet va creixent i cada cop el noto més. Avui mateix només feia que bellugar-se quan estava al llit mandrejant. 
Ara tinc dolors a sota el pit, a sobre les costelles. Sobretot després de menjar o si porto molta estona asseguda. Suposo que són les fibres musculars que es queixen d'aguantar tan de pes... jejeje. Començo a tenir una mica de molèsties lumbars si estic asseguda en la mateixa postura. Sort que la feina que tinc em permet anar canviant de postura, aixecar-me, estirar les cames i moure'm.
Estic súper il·lusionada i ja tindria ganes de preparar-li l'habitacioneta, però esperarem una micona més. Anirem fent les coses sobre la marxa.
Fa dies que no em peso i em fa por fer-ho!! jajajajaja! l'últim cop que ho vaig fer, que deu fer una setmana, m'havia engreixat un total de 7 kg!!!!! des d'abans de quedar-me embarassada i crec que és massa. Tothom em diu que faig cara d'embarassada i això vol dir que em veuen com una focaaaaaaaaaaa!!! jajajaja. De fet, és lògic: menjo molt més que abans i no em preocupa si una cosa engreixa o no, me la menjo i ja està. Tinc força cura amb el que menjo pel tema de la toxoplasmosis. De manera que no menjo/bec:
- carn que no estigui ben cuita
- embotit
- marisc
- peix cru
- patès
- verdures que no hagin estat ben netejades abans (per tant, no me'n refio de demanar amanides als restaurants)
- espàrrecs... no sé perquè però un cop vaig llegir que eren avortígens, però em fa l'efecte que és un "bulo" que corre per internet perquè teòricament tenen molta fribra i molt d'àcid fòlic i, per tant, haurien de ser molt beneficiosos per una dona embarassada.
- cafè (mai n'he près gaire i ara, si n'he de prendre, me'l prec descafeinat de sobre i me'n poso ben poquet a la llet)
- evidentment, alcohol (ara bé, si hi ha alguna celebració, brindo amb tothom i faig un glop, o dos, o tres... jajajaja... nooooo! només em mullo els llavis). És curiós perquè m'ha arribat a les mans un llibre amb tot de consells i recomenacions per a dur a terme durant l'embaràs editat a USA i semblen bastant tolerants amb el tema "drinking". Al llibre hi diu que dues dosis de vi/cervesa al dia no fan mal a la embarassada. Suposo que quan s'està acostumat a prendre's pintes a dojo, un gotet és com beure aigua de l'aixeta. Jo no m'hi arriscaria ni boja.

I aquí us deixo, gairebé a l'hora de l'aperitiu... feu una cerveseta per mi i guardeu-me les olivetes que em tornen bojaaaaaaaaaaaaaaaa.
Bon diumenge, neguitaires!!!

2 comentaris:

  1. je je...

    Jo també tinc cura amb lo de la toxoplosmasi. L'embotit no em fa res no menjar-ne, però el pernil salat m'encanta, així que el congelo 24 o 48 hores i llavors ja me'l puc menjar!!

    I amb el tema alcohol, faig com tu: res de res!

    per cert, jo també espero un nen!!

    ResponElimina
  2. felicitats!!!!!!!!!!!!!!!!!
    jo també enyoro el pernil salat!!! mmmmmmmm!!!! provaré això de congelar-lo.

    bon cap de setmana

    ResponElimina

comparteix tots els teus neguits i alegries amb tots els blocaires...