diumenge, 11 de març del 2012

eco morfològica

Aquesta setmana ens han fet l'ecografia morfològica. Hi vam anar molt tranquils, només amb l'interrogant de si seria nen o nena. El lloc on ens la van fer va ser fantàstic. Van tenir molt de tacte i en tot moment ens anaven informant del que anaven veient. Va ser preciós!! com ha canviat la nostra criatura des de l'últim cop que la vam veure fa 2 mesos... Ens vam sentir súper alleugerits i contents que tot anés bé!! El nostre cigronet, perquè és un cigronet i no una cigroneta s'anava movent però es va portar com tot un senyor!! 

Estic súper feliç i em noto embarassada, amb un nen ben maco dins meu al que tinc unes ganes enormes d'abraçar i petonejar de dalt a baix!! jejeje!! El meu home i jo estem súper feliços i aquells sentiments inicials que anaven de l'alegria extrema als neguits més aferrissats provocats per patir per la salut de la nostra criatureta, ara s'han anat esbaïnt i pensem només en positiu. Estem molt il·lusionats i el fet d'anar sentint copets dins teu, te'l fa viure al 100%. Cada cop que notes que es mou, és com si el nostre nen ens digués "holaaaa! sóc aquí!!" mmmm.

Bon inici de setmana, "neguitaires"!!!

2 comentaris:

  1. Hola!!!
    Acabo de encontrar tu blog!!
    Muchísimas felicidades por conseguirlo, yo estoy en el camino y ver que otras personas lo consiguen me da esperanzas!!!

    Disfruta mucho de cada momento!

    ResponElimina
  2. Ya verás como lo consigues bien pronto. A veces, en este camino del que hablas, se ve todo negro, pero ya ves que si otras pueden, tu también!!! suerte!!!

    ResponElimina

comparteix tots els teus neguits i alegries amb tots els blocaires...