dissabte, 18 de febrer del 2012

18 setmanes

Cap de setmana molt assoleïat! sortirem a passejar, sens dubte!!!
Aquesta setmana l'estic passant molt bé!! a les nits, però, m'acostumo a desvetllar cap a les 3 de la matinada, segurament perquè tinc ganes de fer pipi i he d'anar al wc, i després em costa tornar-me a adormir. Estic un parell d'horetes donant voltes pel llit fins que cap a les 5h em dec adormir perquè després dormo tan bé... mmmm!!!!
Durant el dia me'l noto poquet, però havent sopat ja fa més d'un saltironet. He llegit que això és degut a que durant el dia, com que una es mou, es com si anés gronxant el nen/a i clar li ve soneta i zzzzzz. A les nits, al relaxar-nos, ell/a es desperta més. Els copets encara són molt subtils però, a vegades, em fa fer un bot perquè no m'ho espero i sento una bombolleta súper clara i forta!! jajajaja. La panxa em va creixent que dóna gust, ja se'm nota que estic embarassada i avui m'he pesat i m'he engreixat 4kg des que em vaig quedar embarassada!!! em sembla que és massa perquè he llegit que el normal serien un parell de kg!! o sigui que m'espera una bona bronca del ginecòleg quan el vegi!!! intentaré picar menys galetes i substituir-les per una peça de fruita!! jejejeje ;)

Bon carnestoltes, neguitaires!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

comparteix tots els teus neguits i alegries amb tots els blocaires...