diumenge, 12 de febrer del 2012

17 setmanes

Com un nap és el nostre petitó o petitona aquesta setmana. De tant en tant vaig sentint les bombolletes i salto d'alegria perquè és com si em digués: "hola!! sóc aquí! i tot va bé!".

Aquesta setmana, jo estava al sofà i en Pinxu em va saltar a la panxa. Normalment vigilo molt però aquest cop no sé ni d'on va sortir. No hi vaig pensar però al vespre em notava molèsties a la part baixa de l'úter i em vaig alarmar una mica. Vam anar a urgències i vaig quedar com una paranoicaaaa!! jajajaja! no em van fer ni una eco per veure com estava, només em van palpar la panxa, em van prendre la pressió i em van fer una anàlisi d'orina. El fet que em saltés un gat al ventre (i penseu que està ben potent, el mixu) no el van prendre en consideració, ni en van fer cas. Em van dir que tot era normal i que si sentia molèsties era perquè l'úter creix i a vegades es contrau i se senten com petites contraccions. No és que em quedés gaire tranquil·la, m'hagués estimat més veure'l en una ecografia bellugant-se!! però suposo que aquest és el protocol que han de seguir.

I res més, cap més novetat... només que em trobo súper bé i ara  convençuda totalment que estic embarassada!!! m'ha costat, però ara sí!! ara sento el nostre "nap" i sé que és dins meu, creixent i fent-se gran.
Bon diumenge, neguitaires!!!

3 comentaris:

  1. me alegra leer que todo va bien! es normal que te pongas "paranoica", no ya por ser primeriza sino porque, con el trabajito que nos ha costaoooooo.... ;) Tiene que ser "raro" eso de notarse al nen@ ahí dentro.... tengo una curiosidad por saber que es!!

    Un besito y dile a tu gato ninja que deje las acrobacias y se pase al dominó :P

    ResponElimina
  2. jajajaja. El gato ninja es un bestia, pero intentaré enseñarle a jugar al dominó a ver si lo prefiere... jejejeje. Tienes toda la razón: es una sensación rara notar esas burbujitas que son nuestros nen@s pero me encanta, ya verás.

    Besitos

    ResponElimina
  3. Qué bueno que ya lo sentís, qué lindo! Te leo y voy reviviendo cosas que una va olvidando, cómo los miedos van dejando lugar a la alegría, al convencimiento de que es verdad, que estás embarazada y vas a tener un hijo! Un beso enorme!

    ResponElimina

comparteix tots els teus neguits i alegries amb tots els blocaires...