dissabte, 4 de febrer del 2012

QUIN FRED!!!

Aquest cap de setmana és siberià, siberià i toca sofà i mantaaaaa!!! Avui he sortit per comprar el pa i el diari i he arribat ben enfredolida a casa. M'encanta estar a casa quan fa fred, escoltar música, llegir una mica, mirar la TV i somiar, somiar molt. 
No sé si són manies meves però diria que ja he notat el cigronet dins meu! estic molt contenta i il·lusionada. Aquesta setmana, tornava en autobús de treballar quan de cop i volta vaig sentir com una mena de bombolletes elèctriques a la banda dreta del meu baix ventre. No en vaig fer gaire cas, però s'ha anat repetint i és difent a la sensació d'inflor o gasos normal. M'agrada sentir-lo dins meu (o al menys imaginar-m'ho) i em començo a sentir embarassada!! abans, sabia que ho estava però era allò de no acabar-t'ho de creure. Fins i tot amb les ecos!! veia el nostre petitó o petitona a la pantalleta, però em costava imaginar-me que realment estés dins meu. Ara, per fi, el noto (o m'ho sembla! jejejeje) i això m'omple d'energia, vitalitat, ganes de lluitar per ell/a i ganes de somiar!! de somiar com serà, a qui s'assemblarà... i quin nom li posarem... jejejeje! que és molt més difícil del que em pensava!!!  
Ja estic de 4 mesos però no serà fins a les 20 setmanes, quan ens facin l'eco morfològica, que sabrem si és un cigronet o una cigroneta. Tothom hi diu la seva, però la veritat és que no tinc ni la més remota intuïció del que serà... nen o nena, tot em fa il·lusió igual. Us convido a proposar noms perquè estem súper saturats i hem decidit no treuncar-nos-hi més les banyes fins que no sabem si és un xiquet o una xiqueta.
Tapeu-vos bé, neguitaires! que el siberià és molt fred!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

comparteix tots els teus neguits i alegries amb tots els blocaires...