diumenge, 29 de gener del 2012

15 setmanes

Aquest cap de setmana està essent de relax total: el temps no convida per fer gaire res i amb aquestes temperatures s'està millor a casa davant la llar de foc. Ahir vam esmorzar tard, vam dinar tard i vam sopar d'hora, tot el dia jalant! jejejeje.
Em trobo bastant bé, diferent però com una rosa! jajajaja! i amb unes ganes boges d'anar a veure el ginecòleg aquesta setmana i que em digui que tot va bé. La veritat és que no em sento gaire embarassada: la panxa la tinc rodoneta i creix (però jo ja no sé si és perquè menjo tant!) i de tant en tant noto punxadetes, sobretot al costat esquerre de la panxa... però jo ja no sé si és l'úter que s'expandeix, el nostre cigronet o simplement gasos... jejeje! tot és nou i no en sé descodificar els missatges... 
Ahir, que va ser dia de panxing total, em vaig dedicar a bloquejar per internet... només em trobava amb webs de dones embarassades, amb aquell autocontrol i coneixement del seu cos i aquella tranquil·litat... i em mirava a mi i veia un sac d'interrogants i un desconeixement total del meu cos, i de mi mateixa total. Veia dones sobre pilotes inmenses fent exercicis per enfortir la musculatura i, mare meva, si els fes ara ja m'hi desnucaria, doncs imagineu-vos amb una panxona de 7, de 8, de 9 mesos!!! jajajaja.
Total, que me'n vaig anar a dormir i vaig pensar que no valia la pena patir abans d'hora! ara toca disfrutar d'aquest segon trimestre tan maco i tranquil, viure cada dia amb il·lusió i que ja m'ho aniré trobant tot pel camí i que si els altres poden, jo també!!!! jajajajaja!!!

Bon diumenge, neguitaires!

3 comentaris:

  1. Hola! Me alegro que todo siga bien. Tratá de disfrutar del embarazo, es un momento maravilloso. No te preguntes si es normal o no lo que sentís, sólo disfrutá. Entiendo los miedos, los tuve y muchos. Ya en muy poquito vas a empezar a sentir a tu bebé moverse y empieza una etapa genial, con menos miedos. Un beso grande!

    ResponElimina
  2. Gracias, pachu! no te lo vas a creer pero hace unas semanas soñé contigo!!! yo estaba en argentina y me llevabas a comer asado!! jajajajaja!!

    La verdad es que ahora me preocupo menos, estoy un pelín más relajada y empiezo a hablarle al bebé!! jejejeje. La gente de mi alrededor ya sabe que estoy embarazada y ahora lo vivo muchísimo más.

    Besitos

    ResponElimina
  3. Jajaja, bueno, tal vez alguna vez vengas de visita con tu hijito y comamos un rico asado! Espero que sigas bien y disfrutando cada vez mas! Besos!

    ResponElimina

comparteix tots els teus neguits i alegries amb tots els blocaires...