dissabte, 21 de gener del 2012

Bon Cap de Setmana (ja estic de 14 setmanes)

Avui és dissabte i m'he llevat tard, tard, tard...  i és que tinc una nyonya que m'encantaaaaa!!! m'encanta estar mig zzzz i sentir que ell es lleva, i comença a preparar l'esmorzar... yum yum!!!

D'aquí a un parell de setmanes torno a tenir ginecòleg i me'n moro de ganessssss!!! em trobo força bé: tot el dia estic com una rosa però passades les 19h la panxa se'm regira una mica i em noto cansada. T'hi acabes acostumant i a part d'això i del restrenyiment (que tela!) tota la resta, molt bé! 

Avui m'he pesat i m'he engreixat gairebé 2kg en només 2 setmanes!!! No pot ser!!! he mirat una web on pots calcular la progressió de pes del teu embaràs i estic com dos kilos per sobreeee!!! sé que no és el millor moment per fer règim, però ja m'imagino el Dr. Young dient-me: "cal que t'alimentis bé però això de menjar per dos o per tres, no!!!" jajajaja! però el bo del cas és que tampoc tinc la sensació de menjar tant... si bé és cert que menjo més bé i si abans dinava amb qualsevol cosa i no picava entre hores: ara dino prou bé i em passo tot el dia picant!!! Hauré de continuar menjant sovint però menys perquè si no imagineu-vos a quin pes arribaré als 9 mesos!!! jajajajajaja

Wueno... me'n vaig a esmorzar... jejejejejeje
Petonets "neguitaires!"




D'aquesta mida és el nostre cigronet!!! ja medeix gairebé 10 cm!!!

2 comentaris:

  1. hola guapa que guayyy....com passa el temps...jo ja estic de 11 setmanes pero no paro de vomitar als matins i a les nits trobar-me molt malament...pero bueno...he de tornar el dia 4 a veure que tal estan els meus cigronets..
    a veure si aconsegueixo trobar-me bé perque no hi ha manera...
    un petonàs gros.
    olga

    ResponElimina
  2. Segur que quan entris al segon trimestre et trobes molt millor. Jo als vespres també em trobava fatal, però ara ja nooo!! a vegades no tinc ni la sensació d'estar embarassada i això tampoc m'agrada gaire... dimarts vaig a veure el ginecòleg a veure què em diu.

    Petonets pels tres!!!

    ResponElimina

comparteix tots els teus neguits i alegries amb tots els blocaires...