dijous, 12 de gener del 2012

13 setmanes

Aquesta setmana hem conegut el Dr. Young. Jo enyoro el Dr. Gurb però aquest se'l veu agradable i simpàtic. Ens va dir que tot marxa bé i em va donar tota la programació de visites de l'embaràs!!!. Em va fer una eco i com ha crescut!!! ja fa 6cm i el plec nucal 1,3cm (molt bon senyal perquè els nens amb síndrome de down el tenen de més de 3cm). Ara però m'hauré de fer unes analítiques per determinar la probabilitat de tenir un fill/a amb síndrome de down i en funció dels resultats, ens recomanarà una amnio o no.
Tothom sap la bona nova i és fantàstic veure com es preocupa la gent per tu. Tothom sembla com més dolç i considerat amb tu i sembla que se't permetin tots els errors del món perquè, clar, en l'estat que una es troba és perfectament normal. jajajajaja.
Em trobo bé, tot i que als vespres l'únic que em ve de gust és fer soffing. Encara tinc cremor d'estómac al vespre, però no passa d'aquí.
No us ho creureu, però encara no me'n faig pagues que estigui embarassada... jajajaja. Jo em noto que el cos em va canviant i no em trobo còmode amb la roba que normalment portava. He reduït tot el meu vestuari a dos jerseis que són més amples i m'hi noto bé. Hauré d'anar de shopping urgentment, però què em compro??? jajajaja

Petonets, neguitaires

5 comentaris:

  1. Bones!

    Veig que tot va beníssim! m'alegro molt per vosaltres!

    Feliç any nou (amb retràs!)

    MV

    ResponElimina
  2. Que bien que todo vaya sobre ruedas!!! y de shopping para la barriguita...como mola!! jajajaja con cualquier cosa estarás guapetona, seguro!!!

    ResponElimina
  3. Hola noies!!! "A TRAVÉS DE LA LUNA" que va... con todo me veo fatal!!! JAJAJAJAJA!! però, tens raó, MV, tot sembla anar bé i aquest any nou pinta molt bé!!!

    petonarros per totes vosaltres, companyes de viatge.

    ResponElimina
  4. Me alegro de que todo vaya bien! Un beso grande

    ResponElimina

comparteix tots els teus neguits i alegries amb tots els blocaires...