dijous, 5 de gener del 2012

BONS REIS (ja estic de 12 setmanes)

Hola neguitaires!!

Avui és una nit màgica i, evidentment, esperarem que vinguin els reis carregats de regals!! a nosaltres ens els vam portar l'11/11/11!! no ens va tocar la loteria!!! si no que en aquesta quadratura també màgica el nostre, ja mític, Dr. Gurb ens va donar la millor notícia que ningú ens podia donar: tenia una beta positiva i això volia dir que estava embarassada. No deixo de pensar que el que ens ha passat és un MIRACLE. No us penseu que ara m'ha donat la vena mística, però la veritat és que quan et transfereixen els embrions per pura pena, perquè ets allà i no gosen llençar-los directament a les escombraries i et diuen clarament que el següent intent es mirarà de fer diferent... i malgrat tot una es queda embarassadaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!! una ja no creu en la ciència si no en la capacitat de lluita, de superació que tenen algunes persones i en alguna mena de gotetes màgiques que inspiren aquesta nova energia a trobar el camí. Sens dubte, el nostre embrionet (que ara ja és tot un fetus) és un lluitador nat, capaç d'enganxar amb cola la informació genètica fragmentada del seu pare i deduir els patrons de divisió cel·lular. jajajajaja. Algunes gotetes màgiques el debien inspirar, sigui l'estimació dels seus pare, Déu, Shiva, Al·la, l'esperit del Nadal, o els tres reis d'orient... jejejejeje... fos qui fos: GRÀCIES!!!

Sembla que jo ara em trobi millor. Encara tinc aquell agror d'estómac a les nits, però pràcticament res més. Son en tinc moltíssima perquè sempre n'he tingut (jajajaja) i aquells dolors menstruals ja han marxat, tot i que a vegades noto punxadetes. No pateixo perquè el Dr. House em va dir que no he de patir, que tot és normal i que és normal que me'n senti si tinc un ésser viu creiexent dins meu. Per cert, ara té la mida d'un kiwi!!! 
El que sí que tinc són molts de gasos a la panxa i restrenyiment. Mai he sigut una persona que anés gaire lleugera en aquest tema i ara, com és de suposar, se m'ha accentuat... però bueno... qüestió de beure molta aigua i menjar molta fruita i verdura!!!. També noto que coses que m'agradaven molt abans, ara no. Aquest és el cas de les llenties o les mongetes tendres... abans mmmmmm i ara doncs, me les menjo però preferiria menjar una altra cosa, com ara patates (que mai m'havien cridat l'atenció).

Aquest Nadal vam explicar als sogres que esperem un fill!! i es van quedar ben sorpresos. Tan els meus pares com ells mai ens havien preguntat ni insistit pel tema (cosa que no es pot dir de la meva germana que cada cop que em veia em deia que volia ser tieta... i la veritat és que de manera insistent i gairebé obligant-me a fer-la tieta perquè té ganes de jugar a nines!!! jorrrr!!!). La veritat és que (sobretot la sogra) estan súper contents, ja volent ser el mes de juliol i agafar en braços el seu nét.

Doncs res... l'any passat vaig demanar un nen/a als reis i no me'l van portar!!! grrr! però aquest any sí!!!! Espero que a tots vosaltres, "neguitaires" meus, també us portin el que desitgeu i sobretot que sigueu feliços!!! 

Bons reis


 

5 comentaris:

  1. Hola!!

    Aix, que emocionants aquests missatges :) Fa molta gràcia que pengis un missatge per setmana :)) I segur que, amb el temps, a tu també t'agradarà molt rellegir el teu diari d'embaràs.

    Quins Reis més màgics!! :D

    Un petó

    Elisabet

    ResponElimina
  2. Hola!!

    Comento per primer cop tot i que porto dies llegin-te...

    I és que estem embarassades just del mateix temps! Jo em vaig fer el test també l'11-11-11!! (dia que la meva filla gran feia 2 anys!)
    Així que em sento molt identificada amb el que dius.

    Bons reis!

    ResponElimina
  3. NENAAAAAA!! quina casualitat!! sens dubte l'11-11-11 va ser una data súper màgica per les dues!!! estic contenta que hagis deixat un comentari!!! això d'estar embarassada és súper nou per mi i mai sé si el que sento és normal o no... jajajajaja. Benvinguda al bloc, doncs!!

    Elisabet!!! ja veuràs quan tu també vagis sumant setmanes!!! i no falta gaire perquè comencis a comptar!! petonarrus, xula!!!

    ResponElimina
  4. eii maca!! com va tot? ptonets virtuals :)

    Elisabet

    ResponElimina
  5. Hola Elisabet!! béee! ahir vam anar a veure el Dr. Jovenet i va dir que tot està perfecte! ara m'he de fer unes analítiques i tornar-lo a veure en 20 dies. I tu què??? ja t'ha vingut la reglaaaa??? vingaaaa!! que això ja comença a posar-se en solfaaaa!!!

    ResponElimina

comparteix tots els teus neguits i alegries amb tots els blocaires...