dijous, 29 de desembre del 2011

BON ANY NOU (ja estic d'11 setmanes)

Bon any nou!! segur que aquest 2012 ens porta a tots/es moltes alegries. També algun neguit,  però si no en tinguéssim cap no seríem uns "neguitaires" com Déu mana! jajaja.
Per fi ja he trobat ginecòleg!!! encara no l'he conegut, tinc visita el dilluns 9 de gener i només tinc ganes de ser aquest dia per comprovar que tot vagi bé. Es veu que és un Dr. jovenet, de la meva edat, molt simpàtic i que t'ho explica tot de manera que ho entenguis bé. A veure com anirà... jejejeje.
Aquesta setmana, molt millor!! sembla que el cremor d'estómac hagi desaparegut (gairebé) tot i que a les nits quan m'he de posar l'utrogestan dels nassos no sé per què però sempre em vénen arcades. És horrible i només sentir-ne l'olor ja tinc la sensació de tenir ganes de vomitar (encara que no ho faci).
De símptomes d'embaràs no me'n trobo.... dormo molt, això sí! i fa tres dies que estic aixafadíssima com si hagués corregut una marató i total, com aquell qui diu, no m'he mogut de casa. Ara últimament em noto com si m'estiressin l'úter, sobretot a la part esquerra i tinc un mal a la ronyonada de "pare i senyor meu"! jajajaja.
Demà el meu home té una feina a Madrid i l'acompanyo i així visitem uns familiars de passada. He d'agafar un avió i estic CAGADA. Tan el Dr. Gurb com el Dr. House em van dir que ben tranquil·la, que no hi havia cap risc... però jo tinc POR i molta!!! vaig viure una mala experiència  i si això em torna a passar em moro... i no vull ni pensar el que li passaria al pobre embrionet... Miraré de pensar que pujo a un autobus i tancaré els ulls ben fort quan atarrem (que és la part que em fa por).

Ahhhh!!! el nostre embrionet ha passat a ser un FETUS!!! i això s'ha de celebrar!!!! amb lo guapo (o guapa!!!) que deu ser no li pot passar res dolent!! jejejeje. Cada cop estic més convençuda que tenim una mena d'àngel de la guàrdia que ens protegeix. Ell/a segur que ja té el seu/va i si no el meu vetllarà per tots dos!!! 

Petonets i molt bon 2012

2 comentaris:

  1. Hola! Me alegra saber que todo sigue bien! Que tengas un muy feliz comienzo de año con tu hijito en tu panza! Un beso enorme!

    ResponElimina
  2. Pachu, guapísima!!! gracias por tu mensaje!! yo también te deso un excelente año nuevo al lado de todos los que quieres pero sobretodo Loro.
    Besitos

    ResponElimina

comparteix tots els teus neguits i alegries amb tots els blocaires...