dijous, 22 de desembre del 2011

Bon Nadal (ja estic de 10 setmanes!!!!)

Encetem aquestes festes amb el tradicional sorteig de la loteria!!! en aquests moment ja se sent 35987.... mil eeeeurooos!! hehehehe!!! Sempre em dóna bon rotllo aquest sorteig. Semblaré rara i freaky però em porta a quan era petita i amb el sorteig començaven unes vacances llargues, plenes de sorpreses, de trobaments, d'il·lusions, etc. Aquest any, no sé per què, però no em sembla Nadal. Però avui m'he despertat súper optimista i amb una felicitat a sobre que suposo que dec tenir una pujada d'hormones de l'embaràs perquè sinó no m'ho expolico!!! jajajaja.

Dilluns vam anar a visitar el Sr. House. Molt maco va flipar que tot hagués anat tant ràpid!!! Ara bé, es veu que ja fa cinc anys que no porta seguiments d'embaràs i ara ens hem de buscar un altre gine!!! aggghhhhh!!!. De totes maneres, em va fer una eco on vam veure el nostre vailet/a movent-seeee!!! sí, sí!! no arriba als 3cm i ja es mou!! resulta que són moviments reflexos, no intencionals. Així els músculs es van exercitant i enfortint.
El Dr. House ens va dir que, en principi, l'etapa de més perill per l'embrió ja la tenim superada i que a partir de la 9 setmana el risc d'abortament espontani baixa moltíssim. Tindrem els dits ben creuats. També ens va dir que l'embaràs es veu molt normal i, per avançar feina, em va demanar que em fes unes analítiques completes que aquest matí m'he fet.

Per la meva banda, em trobo millor. Aquells dolors "menstruals" han pràcticament desaparegut i com a molt a vegades tinc punxadetes a l'úter. El gine diu que tot és normal i que no m'he d'alarmar. L'embrió va creixent i l'úter li ha de fer lloc i és molt normal que me'n senti. Al vespre tinc com cremor d'estómac, cal que mengi sovint però poquet i així aniré controlant aquestes nàusees.

I així estem, amb el Nadal ja aquí i amb tots els regals per comprar. Quina mandraaaaaaaaaaaaaa!!




Petonets i molt bones festes a tots vosaltres, "neguitaires".




 

3 comentaris:

  1. hola guapa!!!
    jo he anat al metge avui i al final portem dos babys!!!
    estic de 6 setmanes i ja em sentit el cor de tots dos!
    ha sigut molt emocionant. ja tinc que posar-me utrogestan dos vegades al dia nomes...i dintre de dos setmanes ja ho deixaré....que ve perque es una merda...
    tinc eco i visita de nou el 5 de gener per veure de nou com va tot...
    tinc nauseas pero ja puc pendre cariban i almax que guay!!!

    bueno guapa...molt bones festes!!! seguim en contacte...anim amb les compres!!! petons ben grossos!!! i un de mes gran al teu petit de 3cm!!! muacks!!!

    ResponElimina
  2. jajajajaja!!! nenaaaaa!!! bessonadaaaaaaaaaaaaaa!!! amb raó tenies tots aquells símptomes abans de saber el positiu!! jajajaja!!! jorrrr i per què jo encara m'he de seguir posant l'utrogestan aquest dels nassos??? ja n'estic ben tipa, a més cada cop que me'l fico em vénen arcades (que raro!! però em passa sobretot a la nit!!). Bon Nadal!!! el petitonet de 3 cm també t'envia una bellugada de les seves!!! jejejeje!! petonets pels teus cigronets!!

    ResponElimina
  3. Feliz Navidad! Más feliz no puede ser para vos! Bueno, para mi también, es la primera con Lolo en brazos. Y Nadal, si, bon, bon jugador de tenis que nos ganó la final de la copa Davis, jajaja. Me alegro mucho de que siga todo tan bien. Felices fiestas!! Un beso grande desde las navidades veraniegas!

    ResponElimina

comparteix tots els teus neguits i alegries amb tots els blocaires...