dimecres, 7 de desembre del 2011

8 setmanes

Són les 3 i a les 4 m'espera el sr. gurb. Estic esperant el meu home per anar-hi pitant. No cal que us digui que estic súper nerviosa. No em pensava que això de les ecos fos com anar a passar un examen cada cop... tens neguits... esperem que tornem amb l'alegria d'haver vist bategar el cor del nostre petit miracle:

Per la meva banda, ahir em vaig trobar fatal: dolors d'ovaris, sensació premenstrual i agror d'estómac, com si alguna cosa se m'hagués posat malament. No sé si tot això és normal i com que per internet es llegeixen històries de tot tipus, no puc evitar tenir la por al cos. El meu home està tranquil, diu que hem de pensar que tot anirà bé i que tindrem un fill/a preciós/a. jejejeje.

Olga, molt bona sort! avui surts de l'interrogant perpetu de la Beta espera!!!! desitjo de tot cor que sigui un POSITIU en lletres majúscules.

El nostre somni, tu ves-te preparant que ben aviadet estaràs ben igualeta que joooooo!! petonarrus, guapíssima.

Pachu, ¿qué tal tu nene? creciendo rapidísimo, y tu disfrutando de la maravillosa experiencia de ser madre ¿verdad? un besazo, luchadora.


Ja hem tornat de veure el Sr. Gurb. Jo ben espantada i plena de pors. Ell molt maco m'ha dit que és normal que pateixi, que tot és nou i que el fet de tenir dolors com menstruals pot passar. L'úter va creixent i hi ha dones que ho noten més que les altres.
M'ha fet l'eco i tot és normal i el més maco de tot és que hem vist el cor com bategava i l'hem sentit!!! 165 pulsacions per minut!!! M'he sentit tan alleugerida, que no es paga amb diners. Ara ja torno a desitjar arribar a la propera eco i que tot estigui bé.
Ha sigut tot molt emotiu... a més el Sr. Gurb ha dit que per la seva banda ens donava "l'alta" i que ara hauré de tornar a la consulta del meu ginecòleg habitual (el sr. house). M'ha sabut un greu... que una mica més i me li planto a plorar allà mateix. De fet, em sembla que m'ho ha notat que em quedaven els ulls plens de llàgrimes. No ho sé però hem passat moltes coses junts, m'ha vist en els moments més baixos i sempre m'ha sabut animar amb el seu optimisme aferrissat. He estat a punt de fer-li dos petons, però no he gosat... jejeje... l'enyoraré molt, moltíssim!! ell és el geni que ha aconseguit que el nostre miracle fos possible. Li he agafat com estimació i tendresa i, de veritat, que el trobaré moltíssim a faltar.


 

5 comentaris:

  1. hola guapa q tal ha anat el metge? segur que genial i esta tot molt molt bé... segur que el teu bebé esta superbé amb la seva mami...diga’m que tal estás com et trobes? li has preguntat lo del embutit?
    doncs mira avui he anat a la beta a les 9 i fins les 15h no m’han trucat. Tinc un positiu!!!! una beta de 168!! en van posar 2 pero diu la doctora que creu que serà 1 només. la veritat es que em dona igual mentres tot surti molt bé...com habia estat tota la post transfer a casa avui hem sortit....el meu nen que ja te 4 anys i mig estaba neguitós....s’ha portat fins i tot molt malament...però es que no habia sortit pobre...i l’hem portat al cinema i hem anat a sopar...imagina’t estem en un núbol....
    bueno diga’m tu que tal tot? un petonàs enorme silvia.

    ResponElimina
  2. Olgaaaaa!!!

    nena, dimecres va ser el nostre dia!!! nosaltres li vam veure i sentir el cor bategar!! i tu un POSITIU!!! fantàstic!!!! ho veus???

    petonets i a celebrar-ho!!!

    ResponElimina
  3. Hola linda! Qué bueno que ya hayas podido ver su corazoncito, qué emoción! Este es el verdadero momento de la confirmación de que estás embarazada!!! Qué linda navidad van a pasar! (a mi justo me tocaba esa eco después de navidad!! no sabés los nervios...). Las eco dan muchos nervios, por lo menos en mi caso hasta que empecé a sentirlo moverse adentro mío, ahí ya iba más tranquila. Yo tengo una relación muy especial con mi médica también. Se podría decir que nos hicimos "amigas". Seguimos hablando por mail y me vino a ver cuando nació mi bebé. No tengo palabras para agradecerle lo que hizo por mi. El gordito sigue creciendo, divino. Yo enamorada (y cansada también! jeje). Bueno me alegra muchísimo que siga todo bien. Besos!!!

    ResponElimina
  4. Hola bonica!!! estic molt i molt contenta que tot vagi endavant! T'adones que ja estàs de 2 mesos?? :-) Passaràs el millor Nadal de la teva vida, segur! (fins el vinent, que ja tindràs el teu nino i llavors ja serà la bomba jejeje).

    La veritat és que sí que s'agafa confiança als metges de reproducció assistida, sí... de fet, a nosaltres ens ha passat un cas aquesta setmana que tela!!!! després ho explico al bloc, va ser molt fort.....

    un petonàs!!!!!

    Elisabet

    ResponElimina
  5. silvia
    encara no m’ho crec...el dia 7 va ser un dia molt especial. espero et trobis bé...un petonàs enorme...
    a veure si arriba aviat el 22 de novembre que estare de 6 setmanes a veure que tal va la eco...quins nervis...

    un abraçada guapa

    ResponElimina

comparteix tots els teus neguits i alegries amb tots els blocaires...