dijous, 15 de desembre del 2011

9 setmanes

La setmana vinent ja és Nadal i jo ja estic de 9 setmanes!!!!! com passa el temps! La veritat és que encara no m'he fet a la idea que estic embarassada... jejejeje... em trobo força bé, tot i que a vegades estic molt aixafada. Cap vòmit, només cremor d'estòmac, sobretot al vespre. Els dolors"menstruals" sembla que em vagin desapareixent, tot i que, a vegades, noto l'úter en acció. jejeje. Els pits sí que els tinc més grossos i jo crec que estic posant panxona!!! jajajaja! jo ja no sé si és l'embaràs o si realment hi estic posant greix!! jejeje! m'he engreixat mig quilet, però ja me n'havia engreixat un amb el tractament... o sigui que sí que faig panxeta, i que hauré de vigilar perquè puc acabar com un barril! jejejeje

Dilluns vinent tinc cita amb el Dr. House, a veure què em diu. Ell és el meu ginecòleg habitual i el que em va dir que no perdés més el temps i que posés fil a l'agulla de la reproducció assistida. Això m'ho va dir el febrer passat i ara que som desembre estic embarassada! i de 9 setmanes!! encara és poquet, però el fet de veure-li bategar el cor en la darrera eco em va calmar moltíssim.

Encara em prenc el còctel de pastilles. Ara bé, aquesta setmana m'acomiado del progestona i d'aquí a tres setmanetes de l'utrogestan, que ja n'estic ben tipa. És fastigós, sempre et sents bruta i fa aquella mena de fortor que se sent a tres hores lluny (bé, espero que només ho senti jo perquè si no dec anar deixant rastre per on passo... jajaja).
Demà, divendres! aprofito per desitjar-vos un cap de setmana fantàstic a tots vosaltres, neguitaries!!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

comparteix tots els teus neguits i alegries amb tots els blocaires...