divendres, 29 d’abril del 2011

Bon cap de setmana

Ja som divendres i ja fa una setmana de la IA. Una setmaneta més i ja sabrem si sí o si no. És curiós però no tinc la sensació d'haver-me fet una IA, sembla com si hagués anat al ginecòleg a una visita rutinària... Avui no em trobo gaire bé, em sembla que estic incubant una mena de virus estomacal que em fa tenir una mica de vertígen. Això, o els efectes de l'utrogestan que he llegit que produeixen marejos i vertigen.
Tot i que sé prou bé que segurament no haurà anat bé la IA, m'entristeix pensar que em tornarà a venir la regla i que, per tant, haurem de començar tot el procés una altra vegada. Segurament això farà riure a molta gent perquè en general és a partir de la tercera IA que les parelles comencen a tenir èxit.

Tinc dolor d'ovaris semblants als premenstruals i un cansament generalitzat, produït per aquestes pastilles i aquesta incertesa em produeix un lleuger neguit. Més val no capficar-se, no pensar i viure i fer-ho amb alegria i amor.

Bon cap de setmana, internautes