dissabte, 16 d’abril del 2011

LA MEVA PRIMERA IA

8 de març: primera visita al gine. Es mira les proves i m'explica com funciona la IA.
9 de març: regla
18 de març: em recepta la tira de medicaments
  • Synarel inhalador 
  • Gonal F
  • AAS 100mg
  • Gestagyn Plus (Omega 3)
  • Gesta DHA (àcid fòlic)
  • Ovitrelle 250 mg
  • Utrogestan 200mg
28 de març: començo el tractament
  • Gestragyn un cop al dia
  • Gesta DHA un cop al dia
  • ASS un cop al dia
  • Synarel inhalador (dues inhalacions al dia)

5 d'abril: regla

12 d'abril: visita amb ecografia. Mira els folicles que tinc, els medeix i em diu que segueixi el següent tractament:
  • continuar amb el ASS, Gestragyn, Gesta i Synarel tal com feia
  • començar amb el GONAL F (una injecció de 75ml al dia)

Horrorós!!! jejejeje... sóc súper aprensiva i vaig trigar una hora a llançar-me a clavar-me l'agulla. Totalment indolor, us ho asseguro. Si us heu d'aplicar el GONAL F no costa gens: l'agulla entra soleta i ni es nota, no surt ni sang!! Al cap d'una horeta o així et comences a notar els ovaris, tal com si tinguessis la regla. El Gonal serveis per fer madurar els folicles.


15 d'abril:
  • Analítica al matí
  • Visita de control a la tarda: ecografia on es veu que en un ovari tinc tres folícles petits i dos de grossos i en l'altre la tira i de totes mides!! ole ole!! el gine diu que la medicació està funcionant.
  • Trucada del gine a la nit on em diu que les analítiques han sortit bé, que dilluns em faci una altra analítica i que em trucarà per veure si hem d'augmentar la dosi de gonal f.
I aquí estic, demà és RAMS i suposo que em faran la inseminació a finals de la setmana vinent o principis de la següent... La veritat i parlant amb sinceritat: no hi confio gaire... no puc dir gens perquè sempre tenim l'esprança però he llegit que la majoria de parelles no tenen èxit fins el tercer o el quart intent!! jejejeje

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

comparteix tots els teus neguits i alegries amb tots els blocaires...