dilluns, 18 d’abril del 2011

SIN NOTICIAS DE GURB

Sin noticias de Gurb és una novel·la d'Eduardo Mendoza on el protagonista no sap on s'ha ficat un extraterrestre que es diu Gurb, no en té notícies. Així és com em sento... Avui m'he anat a fer la segona analítica i no sé què he de fer ara... El gine va dir que em tucaria avui al vespre per dir-me si he d'augmentar la dosi de gonal i quan l'he d'anar a veure...
Estic una mica desanimada perquè em pensava que la IA me la farien entre avui i demà passat però veig que això tira per llarg i que... no sé com acaba de funcionar tot plegat. Veig que acabo de començar una aventura que segurament tindrà molts capítols. Tot just sóc al capítol número 1, tota la resta era només el pròleg! jejejeje
Aquest cap de setmana he sabut que un amic meu serà pare. Estic molt contenta per ell perquè és un paio genial i sempre hi he tingut un bon rotllo impressionant. Però també em pregunto perquè tothom del meu voltant no té cap tipus de dificultat en aquest tema i jo sí. Després reflexiono un pelet més i penso que així no en trec res, que hi ha qui es treu el carnet de conduir a la primera i qui ho fa a la segona, tercera... Bé, jo em vaig treure el carnet de conduir a la tercera, que és quan va la vençuda!! jajaja. Cadascú té el seu ritme i tothom funciona diferent i jo sempre he sigut força rarota per no parlar del meu home!! hehehehe!!! o sigui que celebrem que fugim de la norma i que sabem viure feliços amb el poquet que tenim.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

comparteix tots els teus neguits i alegries amb tots els blocaires...