divendres, 11 de novembre del 2011

Beta 165,88

Hem anat a veure el sr. Gurb a les 7 i no hi havia ningú més a la sala d'espera. Ens ha fet entrar, m'ha demanat com em trobava i ens ha dit que encara no havia mirat els resultats de les meves analítiques d'aquest matí. Ha remenat pel seu ordinador, ens mira i diu amb un somriure impressionant: Positiu!
Ens hem quedat de pedra... jo he començat però "positiu, positiu?? vull dir que això és positiu, no? que és bo, no?" i ell "i tant i tant" i rient!! jejejeje! i el meu home: "però què vol dir això? ara què?" semblàvem un parell d'idiotes però anàvem tan convençuts que ens diria que no havia anat bé, que no acabàvem d'entre que ens estava dient tot el contrari: que ha anat bé i que un dels embrionets s'ha quedat entre nosaltres!!!.
Ens ha dit que mai se sap, que a vegades embrions de molt bona qualitat no s'implanten i que en canvi d'altres com els nostres (flipeu: de qualitat D!!!) lluiten i acaben sortint endavant!!!

No m'ho puc creureeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!! només us puc dir que sóc feliç i que us estimo moooolt!!! de totes maneres, tot i aquesta bona alegria, els neguits encara hi són... hem de tenir els dits ben creuats i esperar que tot vagi i bé... d'aquí a dues setmanes el dia 21 he de tornar-me a fer l'analítica per veure com estic de Beta i la primera ecooooo!!!

Bon cap de setmana, neguitaires!!!

5 comentaris:

  1. UEEEEEEEEE
    SIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII
    t'ho vaig dir!!!!!! ja et puc sumar a la llista de noies que conec amb embrionets pixi-pixi que s'han quedat embarassades!!
    iujuuuuuuuuu
    felicitats, estic molt i molt contenta per tu :D

    Elisabet

    ResponElimina
  2. Elisabet!!!

    ara a tenir els dits creuats i a veure si el dia 21 les analítiques surten bé!!! jejeje!! estem molt contents la veritat és que encara no m'ho crec, tinc la impressió que encara estic betesperant!! jejeje

    Nena... tu ves-te preparant, que a tu també t'anirà bé la fiv!! ja ho veuràs!!!! campionaaaaaa!!!!

    petonets guapíssima

    ResponElimina
  3. Pero qué buena noticia para empezar la semana! Felicidades!!! Viste que había que seguirles hablando! Me alegro tanto tanto! Ahora a seguir cuidando ese embrioncito! Un beso muy muy grande!!

    ResponElimina
  4. Pachuuuuu!!! la verdad es que no me lo creo... me siento beta espera, esperando los análisis del lunes y la primera eco... cada vez que voy al wc, no puedo evitar mirar si he manchado o no... jejejeje! pero estamos contentísimos, solo deseamos que todo vaya bien y se quede/n allá dentro todos estos 9 meses bien sanos. Es una sensación rara, estás contenta pero con muchos miedos...

    ResponElimina
  5. Hace tiempo que no pasaba por los blogs, y he de decir que de catalán ni idea pero.......eso de la beta y eso de positivo......FELICIDADES!!!!!!!! que alegría!!!! :D

    ResponElimina

comparteix tots els teus neguits i alegries amb tots els blocaires...