dimecres, 23 de novembre del 2011

6 setmanes

Estic embarassada de 6 setmanes!!! sí, sí! un dels nostres embrionets fa 4 setmanes que és entre nosaltres!!! ha demostrat ser realment un (o una!!!) lluitador/a!!! però encara li queda un camí ben llarg i encara haurà de lluitar molt més i això em fa por. És una sensació molt extranya perquè encara no me n'he fet pagues, encara no em sembla que estigui embarassada i sempre tinc por que alguna cosa passi...

Dilluns vam anar a veure el sr. Gurb i va dir que tot està molt bé. Vam veure el saquet i ja està, però es veu que no es pot veure gaire res més tant d'hora. He de continuar prenent-me la medicació (utrogestan, progestona, àcid fòlic, omega3 i l'aspirineta)i tornar-lo a visitar d'aquí a 15 dies. De cop, em mira i em diu: "no t'ho acabes de creure, eh?" jejejejeje!i és que no m'ho acabo de creure... ens ha costat tant que ara que "ho hem aconseguit" no m'ho crec!! jejejeje

9 comentaris:

  1. Hola! He vist que m'has deixat un comentari al Blog. Primer de tot moltes, moltes felicitats pel teu embaràs. Espero que tot vagi super bé, i si necessites res doncs aquí em tens, o potser trobes algun comentari del que em vaig anar trobant jo durant l'embaràs. T'afegueixo al meu blog i t'aniré seguint.

    ResponElimina
  2. Hola sílviaaaa!!! vaig entrar al teu blog no sé ben bé com i em vaig trobar amb una eco semblant a la que ens van fer dilluns i et vaig llegir i semblava que fossin els meus pensaments!! gràcies per passar pel meu blog i ben vinguda als neguitaires!!!

    ResponElimina
  3. hola silvia
    he trobat el teu bloc i es un eco d’esperança per mi. el passat 25 de novembre em van fer la transferencia de dos embrions i tinc por del dia que tinc que fer-me la beta.
    per mi es la 3 transfència i la segona FIV i està sent molt dur...
    Ojalà dintre de poc pugui escriure’t dient que estic embarassada es lo que mes desitjo en l’ànima. una abraçada i cuida’t molt segur que tindràs un bebé preciós!

    ResponElimina
  4. Olgaaaaaaaaaa!!!

    el nostre cas és raríssim perquè no en donàvem ni un duro pels nostres embrions (es veu que eren de categoria D que no sé ni què vol dir però es veu que gaire bo no és). Estic contenta però no et pots ni imaginar lo preocupada que estic... sóc burra, em repeteixo, però només tinc ganes de què arribi el dia 7 per fer la segona eco i veure que tot està bé. Tinc molts de dolors als ovaris i sempre em pregunto si serà normal o no.
    Tu no pateixis, a mi el que em va anar molt bé és l'aquarius. No sé si és llegenda urbana o què però es veu que les sals minerals que aporta són amb el que es nodreix l'embrió. Si comença a implantar-se i nota el teixit ric en nutrients pensarà "mmmm!!! i segur que s'hi queda!".
    Pensa una cosa: a la tercera va la vençuda! tots els "neguitaires" pensarem en tu i tan de bo, tal com dius tu, d'aquí 10 dies ens pots dir que tens un positiu com una casa de pagès!!!

    petonets, guapíssima

    ResponElimina
  5. gràcies per les teves paraules, la veritat es que la primera vegada vaig veure molt d’acuarius pero ara no estava bebent res...avui li dire al meu marit que em porti quan vingui de la feina.
    m’alegro molt que hagi anat molt bé ja veuràs que el dia 7 la eco serà totalment preciosa i quan sentis el batec del cor del teu bebé serà lo millor que t’ha passat a la vida..
    tinc dolors ovarics com de regla i estic acollonida....tinc por al dia de la beta crec que sera el mes llarg de la meva vida...solament espero que els meus sommis es facin realitat.
    gràcies per les teves bones paraules.
    una abraçada forta

    ResponElimina
  6. jo també tenia dolors als ovaris. Pensa que: primer, t'han remenat una mica per dins i la punció que et van fer també pot produir una mica de malestar; i segon, aquests són els primers símptomes d'un embaràs. Quan vaig anar a conèixer els resultats de la beta també tenia uns dolors premenstruals que em moria però es veu que és normal: l'uter va creixent perquè el nen/a hi quèpiga!!!

    ResponElimina
  7. gràcies de nou silvia espero sigui aixi i els dolors sigui perque estan ahi....ho desitjo de tot cor.... a veure el que perque no tinc cap sintoma solament que no tinc gana i tambè que no tinc ganes de dormir pero igual es del repos...i l’aburriment...a veure el que...
    gràcies de nou...seguim en contacte...t’anirem seguint...

    ResponElimina
  8. Que bien, con el traductor del Google me puedo poner al día!! :D me alegro que todo vaya bien!! Yo creo que le tendrías que haber dicho al doctor: caballero, hasta que el niño no me pida dinero para salir de marcha con los amigos, no me lo voy a creer!! ;)

    ResponElimina
  9. A traves de la luna, pues tienes toda la razón: hasta que no lo tenga en brazos, no me lo voy a creer!! jajajajaja. besitos

    ResponElimina

comparteix tots els teus neguits i alegries amb tots els blocaires...