dissabte, 2 de juny del 2012

33 setmanes

Calor, calor i més calor. Tota la roba em queda enganxada i tinc una sensació de pesadesa que no em deixa tirar ni pensarrrrrrrrrrr!! jajajaja. Només estic bé sota la dutxa... és genial perquè quan l'aigua cau a la panxona, a vegades, el menut també es mou. Deu notar una mena de massatge que li deu fer pessigolletes.
Vaig anar a visitar el Dr. Young i el Mr. ja està mirant cap avall!!! ja ha fet la tombarella que em deia que havia de fer. M'agrada sentir-lo moure's sobretot quan estic al llit a l'hora d'anar a dormir. Em dóna tranquil·litat, però, a vegades, hi ha nits en què ja deu estar zzz i no mou ni un dit. Llavors em comencen a entrar paranoies i només faig que voler-lo despertar... no paro fins que no noto un copet que deu ser ell en plan "Mamaaaaaa! deixa'm dormirrrrrrrrrrr!!!".
Les classes prepart m'estan decepcionant força... la part en què la comadrona ens fa fer exercicis està molt bé, fins i tot si és ella la que ens explica coses és fantàstic, però quan bé algú extern (que és pràcticament sempre) a fer una xerrada és penós. Potser em passo amb aquesta paraula però és que sembla que quan parpallegin apareguin $$$. Són persones d'associacions o organismes (evidentment, privats) que vénen a xerrar d'un tema que seria prou interessant si no et passessin la targeta del seu centre o mostres de les cremetes que venen etc. Tinc la sensació d'haver-me apuntat a un d'aquells viatges que, aparentment, són barats i atraïents perquè et regalen 5litres d'oli d'oliva i un lot de paelles però que has d'aguantar xerrades inacabables on et volen endossar de tot. jajajajaja. I qui hi va a aquestes excursions? només pensionistes amb tot el temps del món per entomar les menjades de coco que els endossen i amb l'excusa sempre a punt d'una pensió mínima que no els permet adquirir les magnífiques ofertes que els proposen.
La setmana vinent ja no sé ni de què va la xerrada... estic força desmotivada... només disfruto quan podem preguntar-li coses a la llevadora i ella sempre ens respon en base a la seva experiència. Fantàstic.

Ahir no ho vaig poder evitar... vaig passar per una botiga de congelats i vaig omplir el cabàs de gelats!!! el més bo: el de cola i vainilla. Us en recordeu del mític DRÀCULA de la frigo?? jo ja no sé ni si si el fabriquen però en aquesta botiga en tenien un de molt semblant i mmmmmmm!!! me'n vaig clavar un parell de camí a casa!!! al nen també li van agradar molt perquè no parava de fer vots d'alegriaaaa!! jajaja


Finalment, gràcies a tots vosaltres, neguitaires, per seguir el meu bloc. Sobretot a l'ESTER que avui m'ha dedicat un premiiiii!! i això no m'havia passat mai a la vida. Moltíssimes gràcies!!!




Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

comparteix tots els teus neguits i alegries amb tots els blocaires...