dijous, 24 de maig del 2012

32 setmanes

Hola, neguitaires!!

he estat un parell de setmanes sense dir-vos gaire res perquè no he tingut temps. Hem estat muntant l'habitació del petitó i aviat ens arribarà un d'aquells bressols convertibles que d'una cosa mini passen a un llit individual amb calaixera i escriptori. jejejeje! 
Aquesta setmana he començat les classes prepart. La veritat és que estan bastant bé: la comadrona ens fa fer exercicis de respiració i relaxació; i després, quan ja hem ben esbufegat, ens explica coses sobre diferents temes que ens puguin intresssar. Aquesta setmana anava de la cura del nounat.
Encara em trobo prou bé: sembla que senti la calor una mica més, que vagi més cansada i que tingui moltíssima més son. De fet... em sembla que us deixo i vaig a fer una bacaineta d'havent dinat.

Nanit

 

2 comentaris:

  1. Bona tarda, fa temps que et llegeixo, ara passo a deixar-te un premi, quan vulguis pots reculli´l al meu blog.
    una abraçada per tu i aquest vailet

    http://spatiumquietis.blogspot.com

    ResponElimina
    Respostes
    1. Nenaaaaaaaaaaaaa!!! m'has deixat de pedraaaa!! no esperava pas un premiiii!!! estic contentíssimaaaa!! ara entro al teu blog. Gràcies

      Elimina

comparteix tots els teus neguits i alegries amb tots els blocaires...