dijous, 10 de maig del 2012

30 setmanes

Recordo quan el Dr. Gurb em va dir que em prengués el GESTA GYN i el GESTA DNHA durant tot l'embaràs, i l'utrogestan i el progynova ja no recordo durant quant de temps. El que sí recordo és que em va dir que em continués prenent l'aspirineta infantil fins a la setmana 30. Wow! vaig pensar! la setmana 30! no queda ni res!! si pràcticament ja estaré a la recta final!!

I mireu... acabo d'entrar a la setmana 30!!!! avui em prendré l'última aspirineta i començaré el compte enrere! Ara serà qüestió de començar a preparar-ho tot perquè quan el nen arribi ja ho tinguem tot apuntet. 

Recordo que quan vaig fer les 12 setmanes va semblar que em treia un pes de sobre. No sé ben bé perquè. Suposo que com que sempre diuen que el primer trimestre és el  més difícil i on hi ha més risc d'abort espontani, quan vaig arribar a aquesta data em vaig sentir alleugerida.
 Les 20 setmanes també van ser una fita important per mi. Això d'arribar a la meitat de l'embaràs i fer-te una eco morfològica i que surti tot bé és, realment, per a celebrar-ho.
I ara amb les 30 setmanes em sento bé, contenta i molt il·lusionada. Cada dia peso més, però ara és el que toca perquè el nen ha de guanyar pes per tenir reserves quan neixi. 

Bona setmana i adéu aspirineta!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

comparteix tots els teus neguits i alegries amb tots els blocaires...