divendres, 13 d’abril del 2012

26 setmanes. "Quina cara d'embarassada que fas!"

Que si tinc la panxa massa grossa, que si per estar de sis mesos la tinc petita, que si m'he engreixat, que si m'he quedat igual, que si no se'm nota a la cara... tothom hi diu la seva i la veritat: cansa, i molt!.

A la feina, per exemple, hi ha un parell d'especímens d'aquells que no fan la feina que haurien de fer i es dediquen a tafanejar tot el sant dia. Doncs, bé, evidentment ara el focus de la seva atenció sóc JO. Cada dia m'he de sentir inspeccionada i, com és d'esperar, haver d'aguantar els seus comentaris!!! agggghhhH! que ja sé que no ho fan amb mala fe, però jo ja no sé quina cara posar-hi.  Les meves orelletes ja estan acostumades a: "ui!!! t'està creixent molt la panxa! ja és normal? vas bé de pes?" i la veritat és que em fan sentir com una foca i cada cosa que em poso me la repassen de dalt a baix i sempre hi han de dir alguna cosa.

Per internet he llegit alguna blocaire que s'exclama de com de maleducada és la gent quan una és queda embarassada. Té tota la raó del món: quan no estem embarassades no ens diuen que estem grasses, ni que fem cul, ni que la panxa té una forma extranya... segurament ho pensen, per educació la gent es mossega la llengua i calla. Quan una està embarassada tots els protocols socials s'esborren i tothom es creu amb el dret d'opinar i dir la seva sobre el teu físic.

Sincerament: la gent hauria de tenir més tacte. Si et diuen que estàs maca, que fas bona cara, que tens una panxona rodoneta, que l'embaràs et cau bé... fantàstic!! però és quan comencen amb el tema "ei!! gordi!!" i "vols dir que no t'estàs engreixant massa?". Prou dificultats té una per trobar roba maca, que li quedi bé i si senti còmode per haver-se de sentir inspeccionada a cada pas que fa!! jajaja

I què en penseu de l'expressió "fer cara d'embarassada"?. No és res més que un eufemisme per dir-te "collons! quina cara pa de quilo que se t'està posant!" jajajajaja. La veritat és que l'he sentit tantes vegades que ara em miro al mirall amb uns altres ulls!!! jejejeje.

Però, vaja, a portar la panxona amb dignitat!! que és un regal preciós i s'ha de gaudir i lluir i disfrutar!!! i si la gent no té tacte és perquè són maldrestes i molts, en el fons, el que tenen és pura envejaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!! jajajaja

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

comparteix tots els teus neguits i alegries amb tots els blocaires...