dilluns, 4 de juliol del 2011

res de res

Avui al matí m'he anat a fer les analítiques per detectar la beta i res de res. El meu ginecòleg m'ha trucat cap a les vuit del vespre i m'ha dit que han sortit malament. M'ha preguntat com m'havia trobat, si havia succeït res extrany durant aquests 15 dies... i res que veu que l'esperma del meu home és força correcte i el meu cos reacciona molt bé... el que passa allà dins és un misteri però, teòricament, tindria moltes possibilitats d'embaràs. Ens aconsella una FECUNDACIÓ IN VITRO. Quan em vingui la regla, que serà entre demà i demà passat, farem un control i en parlarem millor. Si ens encaminem cap a una fiv seria a finals d'agost.
Jo m'ho he agafat força bé. sabia que no estava embarassada i notava els mateixos símptomes premenstruals que el cop passat. El meu home, en canvi, s'ha quedat molt ensopit i trist: es pensava rebre bones notícies avui. Ara no hi és però tinc una ampolla de cava a la nevera. L'hi he posat quan ha marxat perquè vull brindar perquè estem junts i ens estimem i això és nostre i sempre ho tindrem. L'estimo i tinc ganes de passar un estiu relaxat amb ell, sense pensar en ias ni fivs ni res de res.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

comparteix tots els teus neguits i alegries amb tots els blocaires...