dimecres, 13 de juliol del 2011

mirant cap a una FIV

Ahir vam anar al ginecòleg el meu home i jo. Em va fer una eco per veure si tot havia tornat al seu lloc després de la IA i sembla ser que sí. Ara bé, el meu ovari dret encara té més folícles dels que hauria de tenir sense estar hiperestimulat, cosa que va fer que ens aconsellés esperar-nos a una altra regla perquè, llavors, tot haurà tornat a la normalitat.
Estic força preocupada perquè ara ja no ens faran la FIV a final d'agost, si no de setembre. Per tant, ja no serà durant les vacances i no sé pas què diré a la feina. A més a més el mes de setembre serà mortal perquè implica estrés d'inici de la feina, el meu home serà fora durant una setmana (que crec que seria la que coincidiria amb la implantació dels embrions) i tindrem visita la setmana de la punció en què hauré d'ingressar un dia a l'hospital. Estic per parlar-ho amb el meu home i ajornar-ho encara més, fins el mes d'octubre perquè no tindrem l'estrés de tenir convidats per casa ni haurem d'estar pendents de la setmana que el meu home serà fora.
Veig aquesta aventura súper llarga amb l'agravant de la gent, de la pressió social i de la colla de tafaners de la feina. Sembla que quan passes la frontera dels 35 no hi hagi volta de full i per nassos toqui embarassar-se. Nosaltres ho intentem des dels 33, tampoc fa tant; i amb ajuda de la ciència fa tan sols uns mesos, des de l'abril.
Ahir li vaig preguntar al ginecòleg si creia que ens en sortiríem i em va dir que sí!!! jajajajajajajaja!! suposo que tampoc ens volia deprimir i va afegir que no tenim cap indici que ens digui que no hagi d'anar bé. Ens va explicar el procediment de la FIV i que disfrutéssim de l'estiu i aprofitéssim qualsevol oportunitat causal. Doncs, vinga, a desconnectar durant les vacances de tot i a viure a tutti pleni l'altre.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

comparteix tots els teus neguits i alegries amb tots els blocaires...