divendres, 1 de juliol del 2011

estic trista

Som divendres i dilluns m'he d'anar a fer les analítiques de la beta. Ja tinc dolors premenstruals i els típics dolors a les cames fruit de la retenció de líquids d'abans de la regla.
No sé com ho hem de fer. El ginecòleg ho va fer genial aquest cop i la mostra del meu home havia millorat molt respecte l'anterior. Si tot està bé perquè no em quedo embarassada? dec ser jo que no agafo els espermatozoides bons del meu home...
avui una companya de feina ha portat el seu nen. Preciós. Quines ganes que tinc de tenir-ne un i que lluny que ho veig. a sobres amb la pressió social a sobre i sobretot de la feina que tothom té l'ull posat en mi com a la següent a quedar-se embarassada. jo em faig la boja i dic que em fa mandra i que sóc jove (ja veus! gairebé 36!!) però i tant que em vull quedar embarassada i tenir un fill/a nostre als braços!! no tot és tan fàcil com sembla i en el nostre cas, que acabem de començar tot aquest procés, ho veig negríssim...

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

comparteix tots els teus neguits i alegries amb tots els blocaires...