dijous, 5 de juliol del 2012

38 setmanes

Ens estem acostant al final (o el principi) d'aquesta llarga aventura... jejejeje. Amb 38 setmanes el nostre petitó ja està a punt per nèixer i en qualsevol moment pot iniciar The great scape!!
El ginecòleg diu que el nano ja mira cap a la sortida però que encara no està encaixat. Creu que trigarem un parell de setmanes encara a poder-lo tenir en braços. De fet, ja és el que toca, d'aquí a 15 dies estarem de 40 setmanes i sortiré de comptes.

No penso gaire en el part perquè no me'n sento capaç. Evidentment, el nostre cigronet ha de sortir i sortirà; i a més a més, tothom se'n surt i repeteix l'experiència!! jejejeje. El que passa és que no acostumo a portar el tema del dolor gairebé i em fa por posar-me histèrica, plorar i veurem totalment incapaç d'encarar la situació. Les contraccions fan mal, molt mal i tinc clar que he d'intentar estar relaxada i no negar el dolor, sinó distreure'm... jejeje... amb la respiració i el que pugui. Hauria d'estar practicant el tema de la respiració i els exercicis d'esquena i elasticitat a diari però la veritat és que no ho he fet ni un sol dia, només em cenyeixo a les classes prepart i clar, no n'hi ha prou.

Pel que fa al massatge perineal només l'he fet un dia. Vaig comprar l'oli de mosqueta tota convençuda i vaig començar a la setmana 35. El meu home s'hi va esforçar moltíssim però ho vaig trobar força incòmode. Sé que és necessari i que pot evitar una epistomia o, si més no, si s'ha de fer el tall sempre és més petit perquè la zona està més treballada i és més elàstica. Des d'aquell dia no hem tornat a trobar el moment:  arriba tard rebentat de la feina, la calor que fa tampoc convida a enguentar-te amb oli de mosqueta, jo busco qualsevol escusa per posposar-ho... i la veritat no sé perquè... he intentat donar-me aquest massatge a mi mateixa un parell de vegades però és pràcticament impossible: massa panxa i postura súper incòmode... Total que o mi poso ara o ja no m'hi poso. 

http://www.betbebe.es/blog/?p=247

Res, que després de llegir un parell de fòrums i consultar la web de la que us he posat l'enllaç veig que és altament recomenable i que tan debó hagués començat abans. Vaig a dedicar-me una dutxa i després a fer-me el massatge... a veure si me'n surto.

Petonets "neguitaires"

2 comentaris:

  1. Hola! Ya estás casi lista! Qué lindo! Yo no sabía nada de esos masajes, acá no me comentaron nada. Si podés hacelo, pero si no tenés ganas, disfrutá de lo que te queda sin preocuparte demasiado. El parto es solo un ratito corto de tu vida y poco de lo que ahí pase va a estar en tus manos. Lo importante es el resultado. A mi me hicieron una cesárea así que no tengo muchos consejos para darte. Solo pensá que sea como sea pasa en un rato. Lo más lindo es que pronto vas a tener a tu bebé del "lado de afuera" jeje. Te mando un beso y te deseo mucha suerte! Espero tus próximos reportes!

    ResponElimina
  2. Pachuuuuuuuu!!! tienes razón: a disfrutar del tiempo de embarazo que nos queda y a abrirle los brazos bien abiertos a nuestro chiquitín. Gracias por tus ánimos, guapísima!

    ResponElimina

comparteix tots els teus neguits i alegries amb tots els blocaires...